Translate

Total Pageviews

Sunday, May 3, 2009

SETAHUN SUDAH BERLALU

Sudah setahun rupanya aku mempunyai laman blog ini.

Boleh dikatakan aku kurang sedar bahawa itu tempoh sebenar aku mencoret pelbagai cerita, suka duka dan gembira serta sengsara aku disini.

Tidak kurang segala bentuk pandangan tentang situasi semasa serta apa yang aku lalui sebagai seorang wartawan penyiaran ketika ini.

Harapnya, laman blog ini akan sentiasa menerima coretan cerita dari aku, dan apa yang aku akan pastikan adalah, mereka yang singgah di laman blog aku ini akan peroleh sesuatu untuk direnungkan.. atau paling tidak, sebagai laluan mudah mengenali siapa Kumaran Rajamoney.

Terima kasih kepada semua pembaca, yang aku ketahi, dan yang tidak akuketahui kewujudan anda.

Komen yang dicoretkan oleh sesetengah dari anda pula sudah pasti akan sentiasa saya ambil tahu. :)

1 comment:

Unknown said...

keep on blogging! :)