Translate

Total Pageviews

Wednesday, August 27, 2008

HARI PALING INDAH.....

Kenapa?

Well, ini yang nak canang kat sini neh... aku hari ini appear kat tv as in not sebagai salahs eorang wartawan cutaway.. tapi aku buat standupper.

Memandangkan ianya sebuah laporan khas, aku pun buatlah standupper..walaupun sebenarnya aku masih ragu-ragu tentang kesediaan aku..

Fikir-fikir balik, bila lagi la pulak kan.. ni nak masuk hujung bulan kedua aku praktikal kat BERNAMA TV tapi standupper tak buat2 lagi. Last2 nekad nak buat.

Memandangkan apa yang aku usahakan tuh sebuah laporan khas, kakak PR bagilah skrip kat aku suruh wat voice over...

Dah siap semua.. aku pun ngan penuh gelabah tunggulah..sebab aku dimaklumkan akan dikuarkan laporan tuh kul 4, lebih awal 4 jam dari yang ada dalam jadual asal.. segan jugaklah sebab tv tu terpasang setiap penjuru and satu office leh nampak kan..

And at last... jeng jeng jeng.. pembaca berita sebut nama aku....yelah..sebagai intro untuk aku punya laporan kan.. then keluar lak suara aku.. malu pun ada gak dengar balik.. tersipu2lah..

And at the last of the Special Report kuar lah standupper aku.. nak terus saja aku dapat panggilan dari kak Shanty, senior repoter puji...kembang jap...itu belum lagi kakak kat desk tamil, desk malay, desk english tau.. hahaha.

Then report tu kuar lagi masa Prime Time.. ha!! kali ni lagi ramai yang menjadi peminat.. siap sorak2 lagi.. n kak hawa puji suara aku masa voice over sedap..adoi....best2...

Well, oklah..syukur. aku berjaya siapkan laporan khas ni.. menanti selepas ini, 2 lagi laporan khas.... tunggu pulak apa respon yang aku akan dapat..

And what is most important is..kerja aku menjadi. :D

1 comment:

Abby said...

kumar~~
im driving when u smsing me tadi..
sori dear~
get the video & print scree the vid to ur blog la...~~
so that the bloggers can see...~
find it~!
ekekekeke...