Translate

Total Pageviews

Sunday, November 16, 2008

TUGASAN BARU

Hari ini aku diberikan tugasan baru..tugasan untuk melakukan kerja di meja 'foreign'. Ruang tugas sangatlah mudah.. pada waktu yang ditetapkan kita perlu merakam visual yang dihantar melalui saluran APTN..kemudianmeng'injest'nya.. dapatkan berita dilaman web yang sudah disediakan khas..dan kemudian 'copy'-'paste' dalam folder.

Senangkan?

Bagi aku sejujurnya kerja ini sangat senang untuk dilakukan.. tapi yang membuatkan aku berfikir..kenapa orang yang selama ni ditugaskan buat kerja-kerja ni sangatlah 'free'//tak nampak kalut pun.. tapi aku punyalah gelabah nak buat kerja tu.

Mungkin sebab aku belum biasa atau mungkin kerana aku sengal sebab tak makan dari pagi tadi..

Apa-apapun aku seronok buat kerja ni.. tapi tak nak lah tukar 'desk'..kang tak pasal-pasal menyesal tak sudah!

:)

4 comments:

Moon said...

alah bisa tegal biasa..and kalau boleh rasa semua desk yg ada..don't make my mistake staying at the same desk for 8 years..last2 boring wpun it's what I love to do..bila tukar2 desk..pandangan besar sikit tak gitu?

Yuzz Yusop said...

eloo abang!

Zila Johari said...

hi mr.kumar! add cek dlm list hang k.. hehehhehe

Yuzz Yusop said...

haha! abang! cm tak biasa lak ku ceritakan tentang siapa..huhu~
kebanyakan entri mu ku baca dgn penuh perasaan..sgt menarik!
padat n pedas..wahh gitu:P