Translate

Total Pageviews

Saturday, October 4, 2008

PENGUMUMAN!!!!!!

Aku dah penat menjawab soalan kawan-kawan tentang status aku sekarang ni....

Tahu lah aku ni popular, HAK HAK HAK!!!!!

Tapi tak yah lah sorang2 tanya aku pulak pasal status aku tuh kan....

So, Secara rasmi aku nak umumkan,

AKU NI SINGLE!!!!!!!!!!!!
yes IM SINGLE.........

No more questions on how i get back to single and why it hapen...

Yang penting kenyataan rasmi dah dikeluarkan....

So, sekian.

2 comments:

. said...

Tak tahan betul...siap wat kenyataan rasmi lagi tu.kalah menteri!

kumaranRajamoney said...

Nak buat macam mana.. dah ramai sangat yang tanya.. bagi jer lah kenyataan rasmi... badi cover news menteri kowt... hahahahah!!!