Translate

Total Pageviews

Wednesday, October 1, 2008

TAMATNYA SEBUAH KISAH GEMBIRA..

Yup, selama 3 bulan aku menyulam bahagia bekerja di BERNAMA TV. Terlalu banyak pengalaman yang aku kutip sepanjang walapun sekadar pelajar yang menajalni latihan industri..

Aku berjaya menempatkan diri aku dikalangan rakan-rakan wartawan lain.. diharap mereka selesa dengan karenah aku...

Aku dilepas bebas pergi membuat semua tugasan yang pada pandangan mata aku agak berat dan tak tersangka akan diberi kepercayaan untuk melakukannnya.. dan aku masih tidak percaya aku sudah ekluar membuat tugasan melibatkan Tuanku raja muda perak, Raja Nazrin, Perdana Menteri, Pak Lah, malah aku juga boleh membariskan nama-nama besar yang aku sudah temuramah termasuk tokoh pembangkang, Salahuddin ayub dan Dr. Lo'Lo'...

Semuanya aku lakukan dengan gembira...

Akan berterusankah kemanisan ini?

Hopefully.....

Special Report.. well, boleh dikatakan agak banyak juga special report yang aku tampilkan beserta voiceover dan standupper...

Pengalaman yang begitu indah sekali melakukan kerja dikalangan mereka-mereka yang cukup emahami.. temasuk kalangan Asimen editors aku yang cukup gila2...

Malah, bila mengetahui semalam adalah hari terakhir aku menjalankan latihan industri, meja bahasa inggeris, melayu , tamil dan cina serta kalanagn VE juga cameraman memberikan kata-kata semangat kepada aku agar terus berjaya,...

Aku boleh nampak keikhlasan mereka... dan aku hargainya..

Terima kasih untuk segalanya.... :)

Akan berterusankah?

Tunggu..... :)

1 comment:

Unknown said...

yes it will and you will b apart of us once again. Heard that on nov. there'll be a very good offer for the new recruitment taw