Translate

Total Pageviews

Tuesday, June 29, 2010

Tiada apa yang menarik untuk dikemaskini di laman sesawang ini. Sudah banyak sarang labah-labah yang menhimpunkan habuk.

Dan begitu juga gerak kerja aku. Aku boleh merasakan jiwa aku semakin lama semakin lemah untukmenjadi aktif dalam bekerja.Aku tidak tahu dimana kurangnya, tapi besar juga kemungkinan itu kesan dari ketidak seimbangan dalam urusan di pejabat.

Segalanya masih samar dan ketika inilaah baru sistem ingest sudah mula ditempatkan semula. Syukur. Namun, disitulah munculnya isu yang satu lagi. Isu tentang bagaimana urusan kerja ini akan dipermudahkan oleh kalangan mereka yang dilantik khas untuk menjalankan tugasan tersebut.

Aku hanya pasrah menunggu. Namun, sudah ada satu pegangan yang serius dalam diri aku..yang jika sekali aku sudah melihat segala cara kerja yang dilakukan, akan aku kembalikan semangat yang semakin memudar ketika ini.

Akku sangat-sangat memerlukan sokongan, nasihat dan dorongan rakan agar apa yang ddihasratkan akaan dapat dicapai kelak.

:) Harapnya...

No comments: