Translate

Total Pageviews

Friday, August 6, 2010

SOON TO BE UNCLE KUMAR




Terasa baru saja aku andamkan wajah mempelai ini.Pejam celik, pejam celik, sang isteri bekas bos aku dalam Majlis Perwakilan Pelajar ini, sudah bakal menjadi ibu!

Macam tidak percaya..aku baru saja rasa kami di kerusi pelajar, memperjuangkan nasib, dan ketika ini, kedua-dua pasangan ini sudah bakal bergelar ibu dan bapa.

Tempoh 3 minggu lagi, Abby bakal menggenapkan usia kandungannya kepada 9 bulan.Oh! sungguh aku tidak sabar melihat 'anak' aku yang seorang ini. Ah! tidak aku kira, akan aku menghakmilikkan anak aku yang seorang ini meski ibu dan bapanya melarang, membawa lari..hehehe.

Sang ibu seperti biasa, sangat teruja dengan perkhabaran detik demi detik, hari demi hari, menanti sang bayi keluar darti kepompongnya melihat dunia ini. Wah! beriya-iya ya...sudah siap segalanya. katanya akan ke rumah kedua ayahanda dan bonda untuk berkurung menanti tarikh bakal membawa anak aku yang seorang ini melihat dunia.

TIDAK SABAR!!!!

Moga segalanya berjalan lancar seperti yang dikehendaki.

Dan bercerita tentang alkisah anak aku yang berbangsa melayu ni--hehehe, teringat aku kepada cucu-cucu saudaraku yang kini sedang jauh di Ipoh.

Rindu yang amat sangat kepada tiga orang itu, terutamanya sang kecil yang baru melihat dunia tidak sampai 6 bulan.

Comelnya, tuhan saja yang tahu. Berbunga hati ini setiap kali mengangkat erat 'cucuku'.

"Meski cucu, masih dianggap pangkat anak"--gambar akan aku upload kelak!

Dan kesemua mereka ini bakal aku jumpa hujung tahun ini kalau hayat panjang...ARGGGHHH..Tidak Sabar juga!

:)

No comments: