Translate

Total Pageviews

Monday, September 8, 2008

Berbuka Bersama Rakan-Rakan ZEKTI'S




Pada tanggal 7 september lalu, kami dari ZEKTI'S mengatur perjumpaan.. tapi malangnya.. Pemilik perkataan S-Siti tidak hadir. Entah kenapa Eddy memberitahu yang Siti tak dapat dihubungi..

Tetapi nak dijadikan cerita.. tanggal 6 September aku telah ke Seremban untuk menghadiri majlis pertunangan dan perkahwinan sivil sepupu aku..and pada masa yang sama aku dapat panggilan dari Mr. Pravin memberitahu Id bagi special report aku hilang and aku kena re ingest balik.. thats a alamak!!!!

Pagi 7 haribulan aku nak balik, tak menyempat-yempat dah dapat phone call dari En. ARA tanya pasal ID form... ntah celah mana ntah aku letak...rasanya kat atas meja kak Linda.. tapi bila dicari tak jumpak pulak...Cilakak towl...

Then nak tak nak aku rush balik dari Seremban..bila dah sampai ofiz. Rupa-rupanya dah sattle dah bendalah tu..and aku diminta pergi cover story MATTA...ADOI..AKU NAK G BERBUKA NGAN KAWAN-KAWAN AKU.. MACAM MANA NI..? Itulah yang terdetik dalam hati aku.. tapi memandangkan En. ARA mintak aku pergi, aku rasa berat pulak nak tolak.. bukan senang orang nak bagi kepercayaan mintak pergi cover story even when we're in holiday kan....that shows he really need that story...

Aku pun pergilah.. balik-balik, ketuk story sepantas kilat and bagitau kak Ton and terus blah.. hehehe.. leh tak cam tuh? Tapi kak Ton tahu yang aku cuti and dia faham.. thanks Kak Ton..

Zul ngan Eddy datang amik aku kat office...best gila dapat keluar berbuka ngan diorang walaupun hakikatnya aku tak berpuasa pun.. yelah.. kat rumah kenduri pagi tu, aku di paksa makan oleh makcik2 aku...

Banyak cerita yang kami kongi bersama.. kisah hidup aku... kisah hidup Tasha.. kisah hidup Zul... kisah hidup Eddy.. Ida pun join jugak..

Meriah sangat.. and its good to know that each and everyone of us got an offer to work somewhere.. Zul is an anchor kat AWANI...Eddy dah diajak Wirda Adnan untuk join GLAM.. Tasha.. TV3..

Tak mungkin aku lupakan kenangan keluar bersuka ria walaupun sekadar berbuka puasa... mungkin lepas ni lagi susah nak jumpa antara satu sama lain.. yelah.. masing-masing akan menerjah ke alam perkerjaan.. entah dapat entah tidak kami nak bersama-sama bercengkerama seperti suatu ketika dulu di MIIM..

Really hope that those memory will stay forever in my mind... and their mind as well..

FRIENDSHIP FOREVER GUYS... aku benar-benar menyayangi setiap seorang..



:)

No comments: