Translate

Total Pageviews

Wednesday, September 3, 2008

PUASA KALI INI...


Puasa kali ini merupakan puasa pertama sebagai seorang wartawan praktikal di BERNAMA TV..

Sepanjang berpuasa di sini, ramai yang terpinga-pinga, seolah-olah tidak percaya bahawa aku berpuasa.. :) Tak per lah.. tak kan aku nak mencanang satu BERNAMA yang aku sedang berpuasa kan.. hehehe

Masa nak bukak puasa, pantang aku pergi beli makanan, mesti ada suara yang kata, lebih dari orang puasa aku ni.. hahaha..

Nak je kata.. aku ni pose lah.. tapi tak yah lah kowt kan.. tapi kalangan editor aku dah ada yang tahu aku ni berpuasa, biasalah... ada rakan-rakan aku disini dah jadi tukang menyampai.

BTW, aku dah mula rasa tak sihat sekarang ni.. dah selsema dan batuk-batuk.. nak jadi tak sihat pulak kan...

:)

Mintak-mintaklah aku ni sihat sampai ke hujung puasa nanti.. :)

oklah.. hope that ill get something to talk about soon... yelah. esok for the first time im goin for a bukak puasa event with the orphans.. :) mesti best.. hope so.. :D

Ill text the exprience here tommorow hopefully.. da....

No comments: