Translate

Total Pageviews

Wednesday, September 10, 2008

RAKAN....

Ini adalah gambar yang aku rakamkan bersama kalangan rakan dari SMK Panglima Bukit Gantang ketika mereka hadir meluangkan masa lapang mereka dengan bersiar-siar di Kota Kuala Lumpur. Entah apa benda ntah yang diorang nak sangat tengok kat KLCC sampai dua kali pergi sana.
Tapi, bagus jugak diorang datang KL, sekurang-kurangnya aku ni boleh jugak tergerak hati nak pergi berjalan-jalan. Nak keluar di KL ni..? Aku boleh kira dengan jari dua belah tangan jer berapa kali aku jejak KLCC ni.. tak sampai pun sepuiluh kali dalam tempoh 3 tahun. :D
BTW, bukan semua geng sekolah..sebab yang pakai baju pink tu adik Akmam, the gurl yang di paling kanan gambar tu..dan disebelah Akmam tu sebenarnya kjawan kitorang.
Yang mamat berseluar pendek tu namanya Wan..dibelakang aku tu Hidayah(kawan sek tapi terserempak kat KLCC masa pusing-pusing), sebelah dia Yati..and sebelah aku tuh bakal tokeh 7 Eleven..Shahril..sebenarnya ada sorang lagi iaitu tukang ambil gambar.. namanya Hafiz..sori Arepit... :)
Thanks 4 inviting me to join you guys.. aku betul2 seronok dapat berjalan dengan korang .


No comments: