Translate

Total Pageviews

Wednesday, December 9, 2009

JUST CHANGED MY TEMPLATE

Hehehe.. ini wajah baru yang ditampilkan untuk gambaran baru laman blog ini.

Mungkin sudah bosan melihat corak, warna dan perhiasan tambahan yang sama sejak sekian lama..aku memilih untuk menbgubah sedikit gambarannya agar lebih ceria.


Dalam kesempatan ini juga ingin aku maklumkan yang aku sedang memikirkan untuk melibatkan diri secara serius dalam bidang Andaman, Solekan, dan perniagaan yang berkaitan dengannya kerana tidak mahu mensia-siakan bakat yang ada.


Aku bercadang memulakan segalanya melalui promosi di laman blog..sedang mencari-cari nama yang sesuai untuk perniagaan yang satu ini. Ia perlulah 'catchy', kena dengan kerjaya tersebut dan bersifat kekal lama (longlasting).


Aku sudah naik rungsing tidak dapat nama itu sejak lebih sebulan.. :)


Terpaksa kiranya aku meminta idea dari anda yang sudi.. :)


Itu saja buat masa ini..akan aku kemaskini maklumat berkaitan didalam entry yang seterusnya. 


Da!

No comments: