Translate

Total Pageviews

Wednesday, December 30, 2009

SELAMAT TINGGAL 2009, SELAMAT DATANG 2010


BYE-BYE

                                                              WELCOME

Tahun 2009 sudah sampai ke penghujung. Terasa baru saja melangkah ke tahun itu, alih-alih sudah tiba masanya untuk aku berkata selamat tinggal dan menjemput 2010 melangkah mendatangiku.


Itulah hakikatnya samada aku suka mahupun tidak.


Banyak yang aku capai sepanjang 2009 ini.


Tidak dapat dinafikan, yang tercapai lebih dari yang diimpikan.


Syukur.


Rasanya tidak ada apa yang aku sesali sepanjang tahun ini.


Dan menjelang 2010, impian belum disusun..tapi aku nekad, seperti rasa hati diawal 2009, aku mahu tahun 2010 menjadi tahun yang terbaik buat aku.


Untuk itu aku akan melakukan yang terbaik dalam apa juga yang diamanahkan bagi memastikan kehidupan ini dilalui dengan penuh kesempurnaan hendaknya..


Harapanku, tahun hadapan, inilah..menjadikan apa juga yang dilakukan menjadi yang terbaik, selain meningkatkan kehidupan ke fasa yang lebih baik.


SELAMAT TINGGAL 2009, terima kasih untuk segalanya, dan SELAMAT DATANG 2010!

1 comment:

Jannah Jalidar said...

good luck kumaran! happy new year :)