Translate

Total Pageviews

Saturday, July 16, 2011

MY BUDGIES

 Ini AISH
 Ini KRISH
Dan ini mereka berdua 

Sudah lebih 2 minggu sebenarnya aku punya teman baru. 'Mereka' berdua inilah yang menjadi peneman terbaik kepada aku selama 3 minggu ini.

Tidaklah aku rasa sunyi setiap kali balik dari kerja. Sekurang-kurangnya dengan adanya kehadiran kedia Aish dan Krish..ada jugaklah tempat aku hendak meluangkan masa, bercakap..mendengar kelancangan kedua-duanya bising menyatakan sesuatu yang sememangnya aku tidak faham seawal subuh setiap hari.

Sedihnya, sejak anak saudaraku lahir 10 hari lalu, agak 'terbiar' jugak pasangan ini. Kesian mereka. Semalam dan Hari ini aku luangkan masa secukupnya kepada keduanya.

Anyway, tiada apa sangat yang aku boleh ceritakan mengenai 'mereka' berdua, melainkan aku gembira memiliki teman baru ini.

kepada anda yang teringin memiliki Budgie, anda mungkin boleh dapatkan tips awal DI SINI!

Bye!!! :)

No comments: