Translate

Total Pageviews

Monday, January 19, 2009

18 & 19 JANUARI 2009

18 Januari 2009.



Aku baru pulang dari Kuala Terengganu sekitar 8 malam. Aku tidak terus pulang, sebaliknya lepak dulu di ofiz. Rindulah katakan. hehe. Aku agihkan semua cenderamata yang aku belikan kepada semua rakan sepejabat aku.



Dah habis tonton Anugerah Juara Lagu, aku pulang. Mail tumpangkan aku. Thanks Mail.



Aku sampai saja di rumah, aku letak semua barang, dan aku pun ketuk pintu bilik housemate aku, Gee. dia keluar, dan aku berikan keris cenderamata yang aku beliakan untuknya.



Selesai urusan aku malam itu.



19 Januari 2009.

Pagi ini aku bangun, malas sebenarnya. kenapa? Kerana tiada apa untuk dibuat. CUTI! Baru aku teringat yang sempat berjanji dengan Eddy, hendak keluar ambil reslut Final Semester aku. aku Call confirmkan, masa dipilih pukul 1.

Aku pun jumpa dia di LRT Setiawangsa. Awal2 lagi kami sudah plan nak makan di Oldtown~aku yang nak sebenarnya. Sesudah makan, aku ke MIIM, ambil result. And im happy with my result of course. :)

Dan kebetulan En Rie dan En daly pun ada di kolej, kenapa dan apa yang mereka lakukan disana, tidak pasti.. tapi aku sangat gembira dengan kehadiran mereka di sana.

Ramai lagi junior yang masih ingat kewujudan aku, dan menghargai, mengadu dan macam-macam lagi kepada aku.

Selesai, aku ke JJ wangsa Maju, tukar plan Prepaid kepada Postpaid. Siap..ke carefour pula, hantar handphone baru~eddy bagi, untuk direpair sebab skrin dan pecah. Then buat cermin mata, dan power dan bertambah kepada 250, adoi!!

Sekelip mata hilang 4 ratus lebih..Nak cari duit bukan main susah, nak keluar, macam air.. baru aku sedar betapa susahnya hidup kalautak cukup duit.

Then, tak tau nak pergi mana (ida tak dapat join kami seperti dijanjikan), so, fikir punya fikir, aku call abby, ~atas cadangan Eddy, dan akmi lepak di Praapp Street!

Then, dah siap segala urusan, aku baliklah.. dan ketika inis edang sibuk mengetuk story di CC area jalan Genting Klang.

Esok, im back at work.. seronoknya, i have two assigments!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suka2!

2 comments:

zeanaaima said...

nak jugak...

mane ole2 dr ganu nye ?

jeles...hins...hins...hins....

Yuzz Yusop said...

wahhh besh nye.
tertekan sikit la abg kumar dgn final project..
hish2..nak antar borang pratikal lagi..adei...~