Translate

Total Pageviews

Saturday, January 31, 2009

CHINESE NEW YEAR

Pada Tahun Baru Cina, aku seperti kebiasaannya dikerah bertugas. Dan sekali lagi cross over. Kali ini dari Wisma MCA. Hari untuk aku bergaya dengan pakaian cina--aku tak tahu nama untuk baju lelaki cina, tapi i call it cheongsam lelaki.. hehehe. Pada hari sama, aku kena mengusahakan diri pergi membuat liputan tentang gerhana matahari pada petangnya. Aku selitkan beberapa keping gambar untuk tatapan anda yang sentiasa ingin tahu tentang diri ini.. :)

Ni sebelum aku pergi ke Wisma MCA

Gambar ni diambil selepas aku pulang dari buat asimen on gerhana bulan

Gambar ni pun..

Kak Effa...Cheongsam day lah katakan

Ni kat KLCC malam tuh

Ini gambar yang diambil kat Starbuck.. muka malap tak per.. baju harus me'nampak'kan kita..hehe

No comments: