Translate

Total Pageviews

Thursday, January 15, 2009

ESOK DAH PILIHANRAYA

Memandangkan esok dah pilihanraya.. hati aku amatlah girang tak terkata.

Mana taknya, dah dua minggu aku bertaapa kat sini, di Kuala Terengganu.

Aku sebenarnya bukaan aapa, terbayang-bayaang balik ni cuti 3 hari, so bolehlah aku baalik kampung.

Tetiba teringin lak nak makan ketam masak kari pekat.

kena pulak mak aku yang masak, mau 10 kali tambah... huh.. dapaat sambal petai ngan udang kering haancur.. nyam2.. alamak.. ini boleh buat aku nak balik sekarang jugak ni..

Tak per, sabar2...

esok lusa jer..

Lagipun mak aku ah call, tanya bila nak balik!

huhuhuhu.. Tak sabar..

1 comment:

emmacommey said...

da balik kampung kew ?

da mkn gulai ketam pekat...pe ntah name ye xhenggat...

thanks ya bg sokongan kat entry yg cerdik pandai tu...

betul2 tensen la...

tu pn bile ade yg membace siap sms ag...kondem tulisan sy...kate sy memperlekehkan pengetahuan org lain...hu3...

sy hanya menulis...legekan hati...hu3...