Translate

Total Pageviews

Friday, January 30, 2009

GAMBAR: KETIKA DI PARIT BUNTAR

Aku di Rumah..sedang bersantai pada hari pertamaku dikampung.


Mak aku, pun sedang bersantai lepas balik dari kerja.. cian dia.. penat awi tuh..huhu

Ni aku ngan kawan aku, Akma..dibelakang kami sebenarnya ada Wanie, adik Akma. Kami odw ke Bang Pecah..

Suasana ketika kami di Bang Pecah..Sangat Mendamaikan!

Aku ngan Akma gedik nak bergambar.

Perkenalkan, Wanie....


Aku dan Wanie lagi...

Aku menggedik sesorang...

Lagi aku..yang malap

Anak Sedaraku, Ruben tapi aku panggil dia Thambi (adik)


Anak2 Sedaraku....

Anak Sedaraku..Sri Loga

Aku panggil dia Papa (baby dalam bahasa tamil)
Thambi dan Papa.. Sudah siap sedia nak ikot mak diorang g kenduri kawin sapa ntah..

1 comment:

Firewabbit said...

comel ruben tu. heheheh send my regards to yr family :))