Translate

Total Pageviews

Thursday, January 15, 2009

RINDU LA PLAK...

Hehehe...

Memandangkan dah nak masuk hampir 2 minggu aku bertapa di Kuala Terengganu ni, aku dah mula rindu pada suasana Kuala Lumpur dan cara kerja di sana.

Yer lah, kat sini, pengalaman pilihanraya pertama aku.

Aku masih blur-blur dan banyak menurut perintah dari membuat keputusan tentang apa dan siap untuk di buat liputan.

Nak senang cerita, kekurangan krew dan lambakan pemimpin memaksa kami memberikan tumpuan kepada beberapa personaliti sehinggakan parti lawan, PAS dan calon BEBAS belum sempat kami buat liputan.

Sorie...Pakatan..

Ok.. back to my earlier 'story'.

Bukan cara kerja jer rindu, banyak benda kat KL yang aku dah rindu neh.. hurm.. rindu kueh tiaw sup Oldtown yang sudah aku jadikan favorite aku.. nyam2.. rindu neh..

Ha! so, aku dah pun plan dan dah ajak Ida kuar makan situ. Mungkin akan ada manusia2 lain yang aku bakal ajak untuk join menteka darah kat situ..

Aku rindu dengan mulut pot pet, laser dan kata-kata manis editor2 aku, kawan2 aku..huh..

Banyak tau sebenarnya perkara yang dirindui..

But kerja tetap kerja.. kalau tak kerja, tak ada duit, tak ada duit, semut pun tak jeling.. hahaha!

Apa2 pun esok adaalah hari terakhir kempen, lusa pilihanraya, tulat kemungkinan besar balik...

Dan kebetulan aku cuti tiga hari lepas tu, so langkah kanan, balik kampung, jumpak mak.. BTW, adik2 pun nak balik.. diorang nak jumpaa.. so, pegi jer lah.. marah2 kat adik pun, nak buat macam mana.. nama pun air dicincang takkan putus.

Then, baru dapat lepas geram makan2, bercanda riang dengan semua!

Tak Sabar..Tak sabar!!!!

Huhu...

No comments: