Translate

Total Pageviews

Saturday, January 31, 2009

AYAM!!!!!!

Kerana terlebih rajin, aku sengaja membuang masa secara berhemah disini hari ini.

Ni cerita pasal ayam. Nak dijadikan cerita punya pasal.. ingan aku ceritakan kisah dimana aku terkejut melihat kelibat seekor ayam di kedai makan.
Kejadian berlaku ketika aku bersama rakan sekerja, Hanafi dan Fonso pergi makan. destinasi dituju entah dimana tapi yang aku pasti sekitar kawasan dato Keramat.
Sedang enak aku menjamu selera, ada binatang yang lalu di bawah, belakang aku sebenarnya.
Sedar-sedar, ayam rupanya. Tak nak pulak besar kan ayam tuh.. elok jer berjalan mencari makan dibawah-bawah meja di sekitar kedai makan tu.
Yang aku hairan bin peliknya, aiku tak pernah nampak ayam di KL ni.. maksud aku yang hiduplah. Aptah lagi bila ayam yang aku nampak tuh, di kedai makan..sedang berjalan2 dengan penuh gahnya.
Pelik tapi benar.
So, dibawah ini adalah gambar yang sempat aku rakam ketika ayam itu sekali lagi melintas dihadapan aku.
Comeyl kan? hahahaha....


1 comment:

Syazsy said...

ayam kat kampung baru penah nampak?

kambing dan lembu2 blakang bernama tu takkan kau tak pernah nampak?

hahahaha blakang bernama pun ada lembu k.