Translate

Total Pageviews

Sunday, January 23, 2011

BLOG BUBUR LAMBUK

Itu gambaran paling jelas tentang blog ini.

Tidak konsisten dari segi kemaskini, isu yang dibangkitkan, istilah yang digunakan dan banyak lagi.

Nak buat macam mana, tuannya suka sangat nak mencampur adukkan semua perkara,

"BAK BUBUR LAMBUK"

Jadi persinggahan posting ini adalah bagi memberikan gambaran yang sebenar tenbtang, blog ini diadakan bagi meluahkan pandangan peribadi saya dalam banyak perkara.

Justeru tidak hairanlah jika saya menterjemahkan kesemua apa yang dilalui di laman yang satu ini.

Harapan saya, mereka yang 'terkunjung' ke laman ini akan emaafkan kesilapan yang ada, kerana hakikatnya saya hanyalah budak yang baru belajar.

Banyak lagi yang sedang diperbetul dan diperbaiki hasil dari pengalaman yang ditimba sehari-hari.

Saya kan cuba untuk mengurangkan cerita-cerita merepek di laman ini, dan menghidangkan maklumat yang lebih bermutu.

Sekian! :)

No comments: