Translate

Total Pageviews

Friday, January 21, 2011

KERJA KAHWIN

Syukur. 

Itu saja kata yang mampu aku lafazkan diatas kurniaan bakat yang pelbagai dalam diri ini. Tidak pernah aku tahu yang aku mampu untuk menterjemahkan pelbagai perkara, sehingga aku mencuba.

Dan antara yang paling menjadi adalah kebolehanku dalam menghasilkan kerja kahwin.

Jarang sekali aku buka cerita tentang kerja aku yang satu ini.

Entah kenapa hari ini terdetik untuk bercerita tentang bakat yang dianugerahkan secara kebetulan.

Baik, aku mula terlibat dalam bidang ANDAMAN dan PERANCANG PERKAHWINAN setelah berkhidmat dengan Romzystudio Parit Buntar.

Melalui didikan yang diberikan dalam bidangan andaman, dan lain-lain kerja kahwin, aku kini boleh katakan bahawa aku sudah menguasai kerja ini untuk dijadikan sumber pendapatan sampingan.

Pengantin saya setakat ini semuanya berbangsa Melayu. dan, pengantin terbaik pernah saya bekerja adalah rakan saya sendiri, Nabilah Saleh dan Muhd Ismail Ali.

Saya titipkan gambar mereka. Anda boleh lihat lebih gambar di blog www.abbyhakka.com

" ANDA DINASIHATKAN JANGAN MENCURI GAMBAR DISITU KERANA MUNGKIN BERHADAPAN TINDAKAN SAMAN!"




Satu-satunya pengantin India yang pernah saya tatarias, adalah adik saya, Kalaivarni Rajamoney dan pasangannya, Logesparan.




Mehendi, atau inai lukis antara lain, menjadi pilihan pengantin sekarang.



 Sebenarnya, selain pengantin, saudara mara juga berkongsi rasa dalam menginaikan tangan mereka.


 Turut disediakan adalah perkhidmatan membuat hantaran.

Mahu mendapatkan perkhidmatan saya?

Sebut harga:

Make-up (biasa): RM 100 keatas

Andaman: RM 250 Keatas

Inai Pengantin: RM 60 Keatas

Inai Pengapit & Saudara Mara: Mengikut Permintaan

Hantaran: Mengikut Permintaan

~Harga boleh dirunding berdasarkan keperluan Raja sehari, dan secara berpakej.

Anda boleh menghubungi saya menerusi:

Twitter: kumarRajamoney
Facebook: Kumaran Rajamoney
HP:0124413930 (SMS Shja)



No comments: