Translate

Total Pageviews

Sunday, February 1, 2009

KONVO OH KONVO!

Dah habis cerita pasal zaman belajar, sekarang ni zaman kerja lah pulak kan.

Tapi, kalau pun dah selamat menempatkan diri didalam dunia media yang penuh cabaran ini, aku masih lagi perlukan menggengam segulung diploma yang aku bayar lebih dari 20 ribu ringgit untuk menamatkan pengajian untuknya.

Permasalahannya sekarang, pihak MIIM yang bertanggungjawab melaksanakan hari graduasi masih diam membisu seribu bahasa dikala bulan Febuari sudah berkunjung tiba. Apa yang sepatutnya kami, mantan pelajar semester Oktober 2005 ketika ini, perlu tahu adalah bila kami akan melalui hari graduasi?

Persoalan semakin kukuh kerana setiap tahun secara kelazimannya ia akan diadakan pada bulan Febuari atau Mac. Kenapa CE MIIM ini diam membisu?

Nak kena diserang, diterjah, disoal, diselidik, dipekik, dilolong oleh pelajar baru nak fikir ke?

Aku sudah panjangkan benda alah ini pada Timbalan Ketua Bahagian Akademik yang bertanggungjawab memberikan maklumat pasal isu ini, tapi masalahnya, dia sendiri tidak tahu bila Hari Graduasi akan diadakan.

Tak ada takwim tahunan ke MIIM ni???

Aku masih sedang menahan sabar menunggu.

Tapi MUNGKIN tahap kesabaran aku ini akan hilang pada bila-bila masa saja.

SABAR....SABAR.... Aish, belajar kat MIIM ni meskipun tak mampu nak bagi kebahagian sepenuhnya dari sudut kepuasan belajar, tapi dari sudut pahala menahan sabar, berbakul2 rasanya, dah terkumpul.

2 comments:

emmacommey said...

sakit hati nye bile teringat pasal ini...bile kite nk konvo nie ? lahanat betol la so botak tu...

kalo nk serang...roger org sini jugak ye ?

Syazsy said...

sakit hati tol. bapak aku dh tanya ni. bila nk g ofis reramai pastu sound?