Translate

Total Pageviews

Saturday, December 20, 2008

DEAR INFORMER...

Yes..

Dear Informers..

Terima kasih diatas jasa anda memberikan maklumat yang sebenarnya saya tidak pernah inginkan selama ini.

Namun, kehadiran maklumat yang tidak diundang dari anda itu kadang-kala cukup membuatkan saya bersyukur dengan keputusan yang dibuat--terutamanya bila saya tahu dia membaca blog saya.

Jadi.. rasanya, saya sudah muak dengan cerita dongeng dunia fantasi manusia yang saya tidak mahu ada apa hubungan itu. Biarlah saya tidak tahu apa-apa mengenainya. Muak!!!!

Masa saya jauh lebih bernilai untuk mengambil tahu tentangnya...

Jadi, tolong.. dengan penuh rendah diri.. tidak perlu lagi anda memberikan apa2 maklumat berhubung manusia itu.

Saya percaya dia sudah pun memilih jalan yang salah dan saya sudah nampak penhujungnya.. dan biarkan.

Anda saja lihat apa kesudahan..

Bagi saya...

Seperti yang dikata.. WHAT GOES AROUND WILL COME AROUND..

So, saya tidak perlukan apa2 maklumat mengenainya, Unless korang rasa ianya menjejaskan nama baik aku.. then please let me know. Kalau tak, tak payah ek..

Thanks again..

MUAX!!!

1 comment:

Beto Rahman said...

halo bro..hehe..beto ni.
hek.yup btol..takya amik port if it's annoying enough kan?;p