Translate

Total Pageviews

Thursday, March 19, 2009

JADUAL YANG PADAT!

Aku bagaikan sangat tidak boleh hendak percaya p[ada apa yang sedang aku lalui ketika ini.

Terkadang aku rasa bagai aku sangat relexed, walhal, aku bagaikan menanggung beban yang sangat besar (bak kata Tasha--Batu Caves atas kepala), namun, aku sedang menjadikannya nampak mudah dan ya, menenangkan aku.

Ketika ini, aku sudah sepatutnya dalam rangka akhir menjalankan laporan khas berhubung Earth Hour.. kempen tutup lampu selama sejam dari jam 8.30 malam hingga 9.30 malam pada 28 mac. Tingal kurang 10 hari, aku tidak lagi menyiapkan laporan khas tersebut.

Tambah beban, aku juga diberikan amanah untuk membuat laporan khas berhubung PPSMI yang masih belum berjaya diselongkar! BILA NEH..? Jangan En ARA menyinga dah lah.. itu jer yang aku dapat doakan..

Menambahkan beban, aku kena bersedia untuk Perhimpunan Dan Pemilihan UMNO 24 Haribulan ini... (MAC).

Sebaik tamat pada 28 haribulan, malam itu juga aku akan bertolak ke Sungai Petani.. Pilihanraya DUN Bukit Selambau!

7 Haribulan baru dapat balik... banyak kerja.. banyak tanggunjawab.. dan banyak yang aku nak pastikan akan dapat aku selesaikan...

Doa2kanlah yer kawan2...

No comments: