Translate

Total Pageviews

Tuesday, March 3, 2009

WAJAH BARU BILIK AKU..

Dahulunya bilik aku sangat lah tidak tersusun.. tido pown atas toto jer.. ngan tempat nak sangkut baju pun tak ada.. sedeh gila bilik aku.. tapi, bulan ini, dengan peruntukkan RM500 (isk isk isk--banyak neh).. aku mengubahsuai sedikit wajah bilik aku...biar nampak menarik sikit supaya aku balik umah.. selesa sikit tido aku.. hehehe.. BTW, nie..gambo2 yang aku ambik sebagai mengabadikan kenangan wajah baru bilik den...


Ni TV aku...dah rosak sebenarnya.. akan ku ganti dengan yang baru bulan depan.. mintak2lah dapat.. hehehe..

Ni tilam yang baru aku beli... ngan bantal dan sarung bantalnye sekali.. jumlah kos nyer adalah, hampir RM250...

Ni aku sambung 3 gambar.. secara berangkai.. dan inilah sebenarnya wajah sebenar ruang ini...


Tempat aku letak kain yang berlipat....dan kipas... hahaha

Nampak tak ASIMO duduk melambai??

Lalalalala....

Tempat aku gantung baju....sebenarnya penuh.. tapi masa aku ambil gambar ni, baju yang lain aku hantar dobi!
Bidai tingkap yang baru!!!!!!! and I LYKE IT!

4 comments:

Syazsy said...

wahhh i sukaa!! nak tidur sebelah u malamm niii!!!!

ahahahahah

;D

MR.KUMAR said...

Celaka btol.... boleh... nikah ngan aku dulu.. nak?? tapi ada banyak syarat lah sebelum hang berbuat demikian...

Sarah Samz said...

wow!
controversi ni.

jannah jalidar said...

bilik hebat!