Translate

Total Pageviews

Friday, March 13, 2009

TUNTUTAN KERJA

Sejak kebelakangan ini, aku semakin hilang konsentrasi.. aku sedar tentang keadaan ini, dan aku tidak menggemarinya...

Aku seolah2 tidak lagi ada "ummph' dalam melaksanakan tugasan...

Memikirkan kembali, mungkin kerana aku sendiri tidak mengambil ikhtiar untuk mencari produk baru untuk diketengahkan dalam melaksanakan tugasan... aku sudah banyak mendapat tugasan yang sebenarnya aku sangka akan lambat aku capai.. dan aku risau ini akan buat aku lupa diri..

So, dengan ini, aku memulakan semula langkah aku untuk tampil segar dengan laporan khas.. aku tak tahu apa yang aku nak buat.,.. tapi yang pasti.. aku akan pastikan momentum kerja dan kerajaya, aku pertahankan.!!!

Hehehe.. semangat neh!!!

So, rakan2.. doakanlah ek!

:D

No comments: