Translate

Total Pageviews

Sunday, March 15, 2009

TAKZIAH, DAN AKU TAK SUKA!

Hari ini aku dapat panggilan sekitar jam 5 pagi memaklumkan kepada aku tentang pemergian Uncle Hamzah, ayahanda kesayangan Azrie.

Pernah melalui pengalaman sama, apa yang aku boleh sampaikan adalah, redha dan kuatkan semangat.. kerana bila kita kuat, barulah ibu kita juga akan kuat... jangan lemahkan diri kerana ibu anda juga akan lemah sama.. jadilah kekuatan beliau.. bukan kelemahannya.

Tuhan menjemput ayahanda kerana sayang padanya lebih.. lebih dari kita.. jadi hargai pemergiannya dan redha.. doakan Arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Hanya orang yang kehilangan akan faham kehilangan yang sama..

DAN

Hari ini panggilan memaklumkan tentang pemergian itu adalah dari seorang yang sangat aku tidak mahu bercakap dengannya.

Mungkin ungkapan 'i tak nak apa2 hubungan dengan u' tak pernah difahami.. So, let me make it clear here.. coz i know.. the msge will get to 'the person' soon.. Im so not intrested to hear your voice.. ever! And i dont want u to be the person letting me know anything (even its important).. orang lain boleh sampaikan benda yang sama... so, thanks but no thanks...

IM HONESTLY NOT INTRESTED TO HEAR YOUR VOICE EVER... stop calling me! Dan tegur dalam apa keadaan sekalipun.

Nasib aku mamai masa aku angkat call tuh.. kalau tak, sumpah aku tak angkat.. Im serious.. tolong jangan sesekali cuba untuk muncul dalam hidup aku walau dengan apa cara sekalipun.. TOLONG HENTIKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Yuzz Yusop said...

clap* clap* clap*
sorakan ombak untuk abang kumar:)

Jannah Jalidar said...

ayah azrie? ustat ke?
innalillah.

panggilan misteriUsss.hehehhee ;)

MR.KUMAR said...

Yuzz: Thanks...

Jannah: Yes.. Ayah Azire.. ustaz... misterilah sangat!!!! :)