Translate

Total Pageviews

Friday, March 20, 2009

SENGAJA AKU DEDAHKAN DULU...

Memandangkan kurang 24 jam lagi, majlis ini bakal berlangsung, maka tidak salah kiranya jika aku dedahkan rahasia kerajaan yang aku dan rakan2 ku simpan hampir berbulan juga lamanya.

Rakanku, Abby dan Mail akan melangsungkan pertunangan mereka.. dan aku diberikan tanggungjawab menatarias serta buat apa yang patut untuk membantu dua merpati ini.

Dan bersama posting ini, aku sertakan beberapa gambar yang diambil semasa pre makeup menjelang hari baik itu.. :)




Ini baru Pre Tunang.. entah masa tunang sama atau tak makeup dia.. yang penting, banyak lagi bahan yang aku tak letak..antaranya bulu mata palsu.. tengoklah esok, apa pula bentuk wajah dan tatariasnya!

3 comments:

Firewabbit said...

hebat :)

kirim salam sama kak abby.

nnt aku kahwin hang mekap na.

Aishah Hamzah said...

hiii....
sye nk bulu mate palsu 8 lapis....

Teruterubozu Anamae said...

uits.kalo camni punye mekap, aku booking kat hang gak la nanti...harga fren2 ye...hihih